طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

  • ۰
  • ۰

یک پروژه وب شامل چندین مرحله است: جمع آوری اطلاعات اولیه، طراحی، طراحی سایت مشهد قیمت توسعه و تست قابلیت استفاده. تحقیقات زیادی انجام شده است تا نشان دهد که اولین برداشت از یک وب سایت با کیفیت طراحی وب سایت تعریف می شود. به عبارت ساده، ظاهر یک وب سایت تعیین می کند که آیا کاربران تحت تاثیر قرار می گیرند یا خیر.
این مرحله طراحی را به یکی از حیاتی ترین مراحل یک پروژه وب تبدیل می کند.
ایجاد یک وب سایت نیاز به زمان و صبر زیاد و همچنین برنامه ریزی کامل دارد زیرا نکات فنی زیادی در آن دخیل هستند. با توجه به رقابت در دنیای طراحی وب، ایجاد وب سایتی جذاب، بصری و متفاوت از رقبا برای طراحان وب کار دشواری است. با این حال، برای طراحان وب که خلاق، علاقه مند به طراحی وب سایت هستند و مایل به کار سخت هستند، می توان این مشکل را با شکستن مراحل به راحتی حل کرد. فرآیند دقیق از طراح به طراح دیگر کمی متفاوت است، اما اساساً فرآیند طراحی برای طراحان با تجربه یکسان است.
در اینجا مراحل مهم در فرآیند طراحی وب آمده است:
1. مجموعه مورد نیاز
اولین قدم در طراحی یک وب سایت موفق جمع آوری اطلاعات است. این یک گام بسیار مهم است زیرا نیاز به درک کامل شرکت، اهداف آن، مخاطبان هدف و نیازهای مشتری دارد.
این مرحله مستلزم آن است که طراح وب قبل از شروع پروژه چندین سوال از مشتری بپرسد. برخی از سوالاتی که طراحان وب باید در نظر بگیرند:
هدف وب سایت چیست؟
آیا می خواهید اطلاعات ارائه دهید، خدمات را تبلیغ کنید یا محصولات را بفروشید؟
امیدوارید در این سایت چه کاری انجام دهید؟
مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
محدوده پروژه چقدر است؟
الزامات فنی و غیر فنی شما چیست؟ سرگرمی شما چیست
برای طراح مهم است که تا حد امکان اطلاعات مفید را جمع آوری کند. پاسخ به تمام این سوالات به شما کمک می کند در زمان و منابع صرفه جویی کنید.
2. ترسیم ایده های خلاقانه برای پروژه
این یکی دیگر از مراحل مهم در پروژه طراحی وب است. پس از جمع آوری تمام اطلاعات مورد نیاز، نوبت به طراح وب می رسد که ایده های خلاقانه ای برای پروژه ارائه دهد.
یک طراح باید مجموعه ای از طرح های مختلف را آماده کند و سپس آنها را به تعداد کمی محدود کند. سپس این طرح ها باید برای بازخورد به مشتری ارسال شود. این مرحله عمدتاً شامل چرخه ای از بررسی، بازنگری و تأیید طراحی است تا زمانی که در حالت ایده آل، مشتری و طراح از طرح راضی باشند.
هنگام طراحی طرح ها، در نظر گرفتن کاربر نهایی (بازدید کننده سایت) مهم است.
3. یک گردش کار ایجاد کنید
هنگامی که تمام اطلاعات را از مرحله اول جمع آوری کردید و ایده هایی را ایجاد کردید که چراغ سبز مشتری را دریافت می کند، وقت آن است که با ایجاد یک گردش کار، برنامه ای برای وب سایت خود ایجاد کنید. گردش کار اساساً برای توصیف فرآیند فکری یک طراح وب استفاده می شود.
در مرحله گردش کار، طراح باید برای هر بخش که در صفحه قرار می گیرد، فهرستی ایجاد کند. همچنین باید حاوی اطلاعات مختصری در مورد نوع محتوای نمایش داده شده در هر صفحه باشد. طراح باید قبل از اقدام به مرحله بعدی مرحله طراحی، تأییدیه کارفرما را دریافت کند.
4. یک طرح بصری برای وایرفریم های با کیفیت پایین ایجاد کنید
یک قالب وب سایت که به عنوان نقشه سایت نیز شناخته می شود، یک راهنمای بصری است که اسکلت یک وب سایت را نشان می دهد.
این وایرفریم ها به جای ارائه اطلاعات در مورد فونت ها، رنگ ها یا سبک های تصویر، بر قرار دادن عناصر طراحی تمرکز می کنند. آنها انواع محتوای نمایش داده شده در هر صفحه را توصیف می کنند و اطلاعاتی در مورد ویژگی هایی مانند رسانه های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی برای افزودن به سایت ارائه می دهند.
علاوه بر این، وایرفریم به شناسایی مشکلات احتمالی که طراح ممکن است در مراحل اولیه نادیده گرفته باشد کمک می کند. تعمیر چیزی که هنوز در مراحل اولیه توسعه است برای یک طراح آسان تر از ایجاد تغییرات در یک پیش نویس ناهموار به یک مدل با کیفیت بالا است.
5. طرح های بصری برای فریم های سیمی با کیفیت بالا ایجاد کنید
وایرفریم‌های با وضوح پایین عملکرد را به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، اما «مدل‌ها» را به خوبی پنهان نمی‌کنند. برای حل این مشکل از قاب های سیمی با کیفیت بالا استفاده می شود. این وایرفریم‌ها برای پر کردن جزئیاتی طراحی شده‌اند که وایرفریم‌های با کیفیت پایین‌تر را از دست می‌دهند. فریم های سیمی با کیفیت تا حدودی شبیه به محصول نهایی هستند. از آنها برای اطلاع رسانی ویژگی ها، عملکرد و مشخصات دقیق هر عنصر طراحی به مشتری استفاده می شود. این وب فریم ها نشان می دهد که استفاده از سایت چقدر آسان است. آنها به وضوح موقعیت و فضای اشغال شده توسط محتوای مختلف در هر صفحه وب را برجسته می کنند.
با کمک ابزارها می توانید تماس های تلفنی با کیفیت بالا را سریعتر برقرار کنید و از تمام مزایایی که این ابزارها ارائه می دهند بهره مند شوید.
6. توسعه ماکت های بصری
هنگامی که یک محصول در حال توسعه فعال است، مدل‌های بصری از رابط کاربری وجود دارد که طراحان برای نشان دادن آنچه که دقیقاً باید به مشتریان نشان دهند، ایجاد می‌کنند. این مرحله در طراحی وب سایت است که ظاهر بصری وب سایت شروع به شکل گیری می کند. ماکت ها ظاهر کلی وب سایت را نشان می دهند. مفهوم ساخت ماکت برای طراحان وب برای ایجاد یک وب سایت موفق بسیار مهم است. طراحان وب از نرم افزار مدل سازی برای توسعه چارچوب های وب سایت استفاده می کنند که به آنها کمک می کند رنگ، اندازه فونت و قرارگیری دقیق همه عناصر ناوبری و محتوا را در صفحه نشان دهند.
جمع بندی
قبل از شروع طراحی هر وب سایتی، باید با اصول آن آشنا شوید تا در مسیر درست طراحی سایت قرار بگیرید. از جمله این اصول و نکات طراحی وب، می توان مواردی مانند یادگیری طراحی بصری، یادگیری تجربه کاربری، طراحی نرم افزار، یادگیری HTML، CSS و جاوا اسکریپت، مدیریت زمان، ارتباطات، آشنایی با سئو، بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی، کسب و کار و مشتری را نام برد. گزارش مدیریت یادگیری

  • ۰۱/۰۶/۲۸
  • site design price

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی