طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

  • ۰
  • ۰

شغل طراحی وب سایت

طراحی سایت مشهد قیمت چه در حال شروع پروژه نمونه کار خود هستید و چه برای یک کار طراحی جدید آماده می شوید، وب سایت نمونه کارها بهترین فرصت برای نمایش توانایی ها، فعالیت ها و مهارت های حل مسئله شما برای ارائه به مشتریان و کارفرمایان است.
یک رابط گرافیکی زیبا یک عنصر عالی است، اما اگر می‌خواهید از دیگران متمایز شوید، باید مهارت‌ها و عملیات حل مسئله خود را نشان دهید.
در ابتدای کار ما با چندین مدیر استخدام صحبت کردیم و همه آنها متفق القول بودند که داشتن یک وب سایت قوی و یک نمونه کار خوب به اندازه برنامه ای که می سازید مهم و ارزشمند است. اما اگر قبلاً هرگز یک وب سایت ایجاد نکرده اید، چگونه می توانید یک وب سایت نمونه کارها ایجاد کنید تا مدیران استخدام را تحت تأثیر قرار دهید؟
در این مقاله به شما درس های خوبی برای ایجاد یک وب سایت نمونه کارها زیبا و آسان می آموزیم که توجه مدیران استخدام را به خود جلب کند.
بهترین پروژه را برای وب سایت خود انتخاب کنید
اول از همه: قبل از ایجاد یک وب سایت نمونه کارها، باید پروژه های شخصی کافی برای پر کردن وب سایت داشته باشید. زمانی که تصمیم می گیرید روی پروژه ای کار کنید، همچنین چه نوع پروژه ای را دوست دارید، چه سبک و قوانین طراحی را دوست دارید و در نهایت، در چه زمینه ای می خواهید کار کنید. اما فکر کن تا جایی که ممکن است، روی پروژه نزدیک به صنعتی که می خواهید وارد شوید تمرکز کنید.
در غیر این صورت، اگر واقعاً می خواهید یک متخصص طراحی شوید، باید یک یا دو کار در زمینه طراحی انجام دهید و در آن زمینه متخصص شوید تا بتوانید موارد مرتبط را در زمینه ای که قصد فعالیت در آن را دارید ایجاد کنید. چندین پروژه و نمونه کار نامرتبط دیگر با نمونه کارها وسعت کار و مهارت های شما را نشان می دهد.
از نظر منطقی، یک مثال ساده می‌تواند این را به بهترین وجه توضیح دهد – شخصی می‌خواهد یک طراح وب استخدام کند، بنابراین سعی می‌کند تخصص شما را در طراحی وب ببیند، اما به سایر عناصر طراحی نیز نگاه می‌کند. با این حال، اگر استخدام‌کننده‌ای از نمونه کارهای شما بگذرد و پروژه‌هایی را ببیند که بیشتر مرتبط با کار او هستند، بیشتر به استخدام شما علاقه‌مند خواهند شد تا پروژه‌های مرتبط با 10 موضوع مختلف.
نمایش داده های واقعی
کارفرمایان می خواهند کار واقعی را در مجموعه شما ببینند. پروژه ها از نظر تئوری عالی هستند و اگر در زمینه کاری خود تازه کار هستید، می توانند مجموعه شما را به خوبی پر کنند. اما اگر پروژه ها مشتریان واقعی داشته باشند و در زندگی روزمره مردم حضور داشته باشند، عالی خواهند بود و در این صورت می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید. در اینجا چند نکته کلی وجود دارد که به شما در انجام پروژه های واقعی کمک می کند:
مشتریان واقعی: یافتن مشتریان واقعی می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد، به خصوص زمانی که فکر نمی کنید آنقدر خوب هستید که برای خدماتی که ارائه می دهید پول دریافت کنید. اگر این اتفاق بیفتد، می توانید نرخ های پایین تری را به مشاغل محلی یا غیر دولتی ارائه دهید. اگرچه این ویژگی برای عادت کردن ایده خوبی نیست و نباید باشد، اما ارائه خدمات رایگان به مشتریان واقعی در اوایل می تواند تجربه شما را از کار با مشتریان واقعی افزایش دهد. در این صورت می توانید مصاحبه های شغلی بیشتری انجام دهید.
پروژه های جانبی: اگر ایده ای برای توسعه یک پروژه مبتنی بر وب دارید. توصیه می کنیم در واقع این کار را انجام دهید. یک دوره آنلاین؛ یک پروژه جانبی واقعی، مانند کسب و کار تجارت الکترونیک یا ایجاد یک خبرنامه، نشان می دهد که شما به کار خود علاقه مند هستید و می توانید مشکلات را به خوبی حل کنید.
پروژه های تئوری: اگر ایده ای برای یک پروژه طراحی بزرگ دارید و می خواهید روی آن کار کنید، عالی است. مطمئن شوید که پروژه شما یک مشکل دنیای واقعی را حل می کند و از یک فرآیند طراحی پیروی می کند. برای این کار، فقط می توانید از یک ایده ساده استفاده کنید و آن را به طرح در طرح یا تصویرگر تبدیل کنید، اما کارفرمایان دوست دارند کل روند تحقیق و ایده اولیه و غیره را ببینند و ببینند.
جمع
با قرار دادن فرم تماس با من یا با استفاده از پیوندهایی به کانال های ارتباطی دیگر، ارتباط کاربران را با شما آسان کنید. اگر کاربر یا هر شخص دیگری از وب سایت و شخصیت شما خوشش بیاید اما نتواند با شما ارتباط برقرار کند، تمام کار شما هدر خواهد رفت.

  • ۰۱/۰۶/۲۹
  • site design price

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی