طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مشهد قیمت طراحی وب سایت خبری ساده است اما پیچیدگی هایی دارد، در طراحی وب سایت خبری باید به طراحی رابط کاربری توجه شود تا بتوانیم تجربه کاربری خوبی برای بینندگان خود ایجاد کنیم.
وب سایت ها باید به گونه ای طراحی شوند که در دید کاربران آسان بوده و در دستگاه های مختلف به راحتی قابل مشاهده باشند. سفارشی سازی نیز بخش مهمی است که باید پس از ایجاد یک وب سایت در نظر گرفت.
یک سایت خبری باید از اصول بازاریابی درونگرا استفاده کند و از متن، تصویر، ویدئو و پادکست برای جذب مخاطب استفاده کند. این مشارکت موجی خواهد بود تا سایت خبری بتواند جایگاه خوبی در بین مخاطبان خود داشته باشد.
آموزش طراحی سایت خبری
روش های مختلفی برای طراحی سایت خبری وجود دارد. اگر کدنویسی بلد باشید، می توانید یک سایت منحصر به فرد بر اساس انتظارات مخاطبان خود طراحی کنید. البته زیاد نگران یادگیری کدنویسی نباشید. شما به راحتی می توانید یک وب سایت وردپرسی طراحی کنید. در زیر به دو فرآیند مهم در طراحی سایت اشاره می کنیم.
خرید دامنه و هاست
اولین قدم برای ایجاد صفحه خبری، خرید دامنه یا عکس است. هاست و دامنه همان آدرس های اینترنتی و فضای ذخیره سازی هستند که در هر نوع وب سایتی به آن نیاز دارید. می توانید به سایت بازاریابی وابسته آنها بروید و وب سایت و دامنه خود را خریداری کنید.
نصب قالب و افزونه
وردپرس به شما قالب های رایگان می دهد. ابتدا باید وردپرس را به صورت خام دانلود کرده و با هاست خریداری شده نصب کنید. قالب های مختلفی به صورت رایگان موجود است. با نصب یکی از آنها می توانید از ویژگی های آن لذت ببرید. فراموش نکنید که الگوریتم بهینه سازی را در وب سایت خود پیاده سازی کنید تا مخاطب از زندگی خوب لذت ببرد. همچنین یک افزونه امنیتی به وب سایت خود اضافه کنید تا از حمله تهدیدات بعدی به وب سایت خود جلوگیری کنید.
خوشبختانه در سیستم مدیریت محتوای وردپرس انواع قالب های خبری و وبلاگی با امکانات مختلف وجود دارد که می توانید از آنها برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید.
هدف از طراحی وب سایت
با اینترنت سرعت دسترسی به محتوای مورد نظر شما افزایش یافته است. اخبار هم از این قاعده مستثنی نیست!!! بنابراین هدف از طراحی وب سایت خبری انتشار اخبار در کوتاه ترین زمان ممکن، دسترسی آسان و سریع به اخبار ایران و جهان، دسترسی به اخبار آرشیو شده و ... می باشد.
البته امروزه با استفاده از این سایت ها می توانید درآمد زیادی کسب کنید، بنابراین تعداد قابل توجهی از افراد با طراحی سایت های خبری و تبلیغات در آن ها درآمد بیشتری کسب می کنند.
نمونه ای از طراحی صفحه خبری
وب سایت هایی که امروزه مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده اند و جزو محبوب ترین سایت های خبری هستند:
آخرین خبر: این سایت یکی از معتبرترین سایت هایی است که اپلیکیشن خبری نیز توسعه داده و با ارائه اخبار مختلف و دسته بندی های اصلی رضایت مخاطبان را جلب کرده است.
ایسنا: این یک کانال خبری موفق است که با اخبار مرتبط و به روز مخاطبان زیادی را جذب می کند.
دیجیاتو: سایت خبری دیجیاتو در حوزه اخبار فناوری موفق بوده است.
ورزش 3: در سایت ورزش 3 شاهد انتشار اخبار ورزشی از ایران و جهان هستیم. ورزش 3 نمونه حرفه ای طراحی سایت خبری است.
سفارش طراحی سایت خبری
برای سفارش یک سایت خبری حرفه ای می توانیم به سراغ طراحان سایت برویم. طراحی سایت موضوع خاصی است که قبل از سفارش طراحی سایت باید به آن توجه کرد. اگر یک طراح نتواند یک سایت خوب برای ما بسازد، می تواند هزینه زیادی برای ما داشته باشد.
به همین دلیل بهتر است طراحی سایت را به شرکت هایی با تجربه خوب در این زمینه سفارش دهید آژانس های دیجیتال مارکتینگ با کادری حرفه ای تمامی فعالیت های طراحی سایت، سئو و مدیریت شبکه های اجتماعی را برای کسب و کار شما انجام می دهند. به راحتی می توان اعتبار این آژانس ها را از تجربه قبلی آنها درک کرد
جمع بندی
به طور کلی راه اندازی یک وب سایت خبری شامل اقدامات متعددی است که با هم درآمد و ترافیک بیشتری ایجاد می کند. ابتدا باید برای کار اولیه برای راه اندازی وب سایت هزینه ای پرداخت کنید. در مرحله بعد سایت را پیکربندی کنید که یکی از اصول راه اندازی سایت است. و در نهایت با به روز رسانی وب سایت مخاطبان خود را خوشحال کنید.

  • ۰۱/۰۶/۳۰
  • site design price

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی