طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مشهد قیمت ما می خواهیم به سرعت به اصل ماجرا برسیم و این تهدید را شناسایی کنیم و ببینیم آدمخواری چیست و ماهیت آن چیست. آدم خواری که شبیه آدم خواری است، اما کلمه کلیدی آدمخواری در واقع به این مفهوم در سئوی سایت اشاره دارد که شما پست های وبلاگ و مقالات مختلفی در سایت خود دارید، همه در یک جستجوی جستجو (کلمات کلیدی جستجو شده در موتورهای جستجو) با آن. یک رتبه وجود دارد یعنی یا موضوعاتی که در مورد آنها نوشته اید بسیار شبیه به یکدیگر هستند یا کلمه کلیدی انتخاب شده (عبارات کلیدی) برای همه آنها یکسان است. به نظر ما این به هیچ وجه قابل قبول نیست و هر صفحه از سایت شما باید کلمه کلیدی خاص خود را داشته باشد تا در بحث سئو به چنین موضوعی تن نزنید. اما چرا دقیقاً این اتفاق می افتد؟ دلیل ش چیه؟
وقتی محتوای یکسانی دارید یا از یک کلمه کلیدی برای چندین مقاله خود استفاده کرده اید، هر یک از این صفحات بخشی از رتبه بندی مقالات دیگر را به خود اختصاص می دهد و در واقع به اصطلاح می خورید. اینجاست که گوگل در نهایت 1 یا 2 مورد از این نتایج را از دامنه وب سایت شما برای یک کلمه نشان می دهد و اگر اعتبار دامنه شما بالا باشد ممکن است 3 نتیجه ظاهر شود. اما واقعا کدام صفحه را هدف قرار می دهد؟ آیا این بدان معناست که دو بند دیگر باید مهمتر از بقیه باشند؟ البته نباید همچین کاری کرد. (اگر هر 3 نتیجه در رتبه اول، دوم و سوم گوگل قرار نگیرند، هر 10 سال یکبار ممکن است اتفاق بیفتد!)
معایب آدم خواری سئو سایت چیست؟
فکر می کنید چقدر جالب می شود اگر بیش از یک نتیجه با یک عبارت جستجو در گوگل داشته باشیم؟ صبر کن! درباره اینکه آدم خواری چیست و چرا آدم خواری برای سئو مضر است، اینجا بیشتر بخوانید. اگر کلمات کلیدی خود را آدمخوار می کنید، در حال رقابت با گوگل هستید. در اینجا باید مقادیر سئو مانند بک لینک و CTR را بین دو نتیجه خود پخش کنید. در نتیجه، این جفت‌های نتیجه رتبه بسیار پایینی کسب می‌کنند و هیچ‌کس کسی را نمی‌بیند که بخواهد در یکی از آنها شرکت کند. به همین دلیل است که ابزارهای سئو به شما هشدار می دهند که کلمه کلیدی انتخاب شده برای یک صفحه نباید با صفحه دیگر یکی باشد.
البته آدم خواری فقط برای محتوایی اتفاق نمی افتد که کلیدواژه یکسانی داشته باشد، گاهی اوقات یک سری محتوا دارای کلمات کلیدی مشابه و مشابه (غیر مشابه) هستند. همچنین ممکن است شلوغی وجود داشته باشد، جایی که یک نتیجه کمتر مهم نسبت به دیگری رتبه بندی می شود و از رتبه بالاتر صفحه مهمتر جلوگیری می کند. به همین دلیل است که آدمخواری را همان طور که هست می بینیم و جنگی را علیه آن آغاز می کنیم. اولین قدم برای تعیین این موضوع این است که با ما باشید و آن را برای شما توضیح دهیم.
چگونه آدمخوارها را شناسایی کنیم؟
اکنون که می دانید حشیش چیست، ممکن است بخواهید از شر آن خلاص شوید. برای خلاص شدن از شر این مشکل، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا سایت شما آسیب دیده است یا خیر. برای این کار کافی است یک جستجوی ساده انجام دهید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید و ببینید چه نتایجی نمایش داده می شود. در حال حاضر، یافتن بیش از یک نتیجه برای سایت خود با جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر در بسیاری از سایت ها می تواند دشوار باشد. بنابراین، آنچه به شما می گوییم بهتر است. بنابراین، اگر عبارت "Site:domain.com "کلمه کلیدی" را تایپ کنید که دامنه دامنه سایت شما و کلمه کلیدی کلمه کلیدی است که می خواهید جستجو کنید، نتایجی را نشان می دهد.
وقتی این عبارت را جستجو می کنید، گوگل تمام صفحاتی که با آن کلمه کلیدی فهرست شده اند را به شما نشان می دهد و اکنون می توانید نتایجی را که کلمه کلیدی سایت شما نشان می دهد از وب سایت خود مشاهده کنید. توصیه می کنیم از یک مرورگر ناشناس استفاده کنید (به عنوان مثال، ناشناس در کروم یا پنجره ناشناس در موزیلا). به عنوان مثال، اگر تنها دو صفحه از صفحات شما با یک کلمه کلیدی ایندکس شوند، این چیز بدی نیست. اما اگر تا پایان نتایج هفتم و هشتم همچنان نتایج را در سایت خود مشاهده می کنید، وقت آن است که در مورد آن فکر کنید و ما راه حل را در زیر به شما اعلام می کنیم.
چند راه برای جلوگیری از آدمخواری چیست؟
اگر می خواهید راه های خلاص شدن از شر "آدم خوار" را بدانید، قبل از هر چیز باید یک سری معاینات لازم را انجام دهید. در واقع ابتدا باید چهار مرحله را طی کنید و سپس سعی کنید مشکل را حل کنید. این مراحل به شرح زیر است:
1. آمار محتوای خود را مشاهده کنید.
2- عملکرد محتوا را بررسی کنید.
3- صفحاتی را که می خواهید ذخیره کنید انتخاب کنید.
4- اقدام کنید: ادغام، حذف یا ویرایش مجدد.
دو مرحله اول به شما کمک می کند تصمیم بگیرید چه محتوایی را نگه دارید و مرحله آخر فکر کردن به محتوا است. به طور کلی بهتر است حذف نشود و ادغام بهترین گزینه است. با این حال دو روش بهتر را در این موارد توضیح خواهیم داد.
ادغام یا تغییر مسیر محتوا
اگر هر دو مقاله در مورد یک موضوع هستند و داستان یکسانی را بیان می کنند، باید محتوای دو مقاله با هم ترکیب شود و مقاله باید بهترین باقی بماند و مقاله ای که از محبوبیت کمتری برخوردار است به مقاله اصلی منتقل شود. همین مشکل می تواند مشکل آدم خواری را برای شما حل کند. البته به یاد داشته باشید که هنگام ترکیب این دو مقاله، نباید محتوای یکی را کپی کنید و در دیگری پیست کنید. در عوض متن های خوب هر یک از این مطالب را جدا کرده و کنار هم قرار دهید. برای اینکه هر دو معنا داشته باشند و به طور منظم در کنار یکدیگر باشند. سپس می توانید یکی از مطالب را حذف کنید یا به محتوای اصلی هدایت کنید.
آنها معمولا پست را حذف نمی کنند و این حذف فقط برای حذف پست از صفحه نیست، بلکه باید از طریق سرچ کنسول به گوگل اطلاع دهید که می خواهید محتوا حذف شود تا به سئوی سایت شما آسیبی نرسد. چون همانطور که می دانید هیچ URL به طور کامل حذف نمی شود بلکه به صفحه 404 تبدیل می شود و در صورت وجود لینک به آن تبدیل به لینک خراب می شود که برای اعتبار سایت ما خطرناک است. پیشنهاد ما این است که آنچه را که می توانید با افزونه های مختلف وردپرس انجام دهید، تغییر مسیر دهید.
لینک داخلی مقاله اصلی و بهتر
اکنون که می دانید آدم خواری به چه معناست، می دانید که گوگل به هر صفحه از وب سایت شما برای یک کلمه کلیدی ارزش یکسانی می دهد و این مقدار را بین آنها توزیع می کند. بنابراین باید به گوگل بگویید که کدام یک از مقالات شما مهمتر از بقیه هستند. برای این منظور باید لینک های داخلی مقاله را ارائه دهید که برای مقاله مهمتر اهمیت زیادی ندارد تا گوگل آن لینک ها را دنبال کند و بفهمد موضوع اصلی چیست. در واقع مراقب باشید به چیزی که برای مقاله اصلی اهمیت زیادی ندارد لینک ندهید، در این صورت گوگل متوجه می شود که مقاله باید به طور کلی رها شود.
جمع بندی
اکنون می دانید آدمخواری چیست و چگونه با آن مقابله کنید. مقاله ای که احتمالا برای اولین بار در زمینه بسیار دشوار دیگری شنیده اید. ما متوجه شدیم که آنقدرها هم خشن نیست و می توان به راحتی با آن برخورد کرد. امیدواریم این اتفاق هرگز برای شما رخ ندهد، و اگر این اتفاق افتاد، نگران نباشید! همان چیزهایی که به شما گفتیم به شما کمک می کند تا این آدمخواری را بشناسید و با آن مقابله کنید. از اینکه در این مقاله با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

  • ۰۱/۰۷/۰۷
  • site design price

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی