طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مشهد قیمت دکمه Call To Action یا CTA یک دکمه فراخوان برای اقدام در اشکال مختلف است که کاربر را وادار به کلیک کردن می کند. این دکمه به طور گسترده در کمپین های بازاریابی دیجیتال با نام های مختلف مانند ثبت نام، ارسال، خرید نهایی و غیره استفاده می شود زیرا کاربر را به سادگی به مقصد مورد نظر هدایت می کند. در این مقاله 12 نوع فراخوان متقاعد کننده را به شما معرفی می کنم.
فراخوان برای اقدام (CTA) چیست؟
فراخوانی به عمل دعوتی از کاربر برای انجام یک عمل دلخواه است. شما اغلب نمونه هایی از فراخوان برای اقدام را در نوشته های تبلیغاتی خواهید دید. هنگامی که یک نام تجاری کار خود را در یک پست وبلاگ یا ویدیو انجام می دهد، در پایان پست یا ویدیو یک فراخوان برای اقدام وجود دارد.
یک گروه اقدام سیاسی می تواند در مورد اهمیت رای دادن در انتخابات آینده صحبت کند. سخنان آنها در نهایت می تواند خوانندگان را تشویق کند تا به فرم ثبت نام رای دهندگان پیوند دهند.
همچنین یک دکمه تماس برای اقدام را در صفحه اصلی در سمت راست یا بالای نوار پیمایش خواهید دید.
توصیه های کد وب: بهینه سازی تبلیغات در گوگل ادوردز با 11 راه حل موثر
یک فراخوان ساده و قانع کننده برای اقدام برای کاربر
1. Evernote
دکمه CTA: ثبت نام
"همه چیز را بخاطر داشته باش." بازدیدکنندگان به محض ورود به صفحه می توانند این پیام را درک کنند. طراحی وب سایت Ornot بسیار ساده است تا کاربران به راحتی مزایای استفاده از برنامه را درک کنند و بدانند چگونه برای استفاده از آن ثبت نام کنند. علاوه بر این، دکمه‌های CTA اولیه و ثانویه سبز هستند، همانطور که عنوان و لوگوی Evernote سبز هستند که همگی در صفحه برجسته شده‌اند.
2. دراپ باکس
دکمه Call to Action: ثبت نام رایگان
دراپ باکس همیشه طراحی ساده و فضای منفی داشته است. حتی گرافیک صفحه اصلی آنها هوشمند و ساده است.
به لطف طراحی ساده و فضای نگاتیو، دکمه آبی دعوت به اقدام با عنوان ثبت نام رایگان در صفحه می درخشد. از آنجایی که لوگوی Dropbox و دکمه CTA یک رنگ هستند، بازدیدکنندگان به راحتی می توانند CTA را چیزی شبیه به ثبت نام در Dropbox ببینند. این یک فراخوان موثر برای اقدام است.
3. همسر دفتر
دکمه CTA: اشتراک
در اینجا یک فراخوان برای اقدام کشویی وجود دارد که توجه من را در OfficeVibe جلب کرد. وقتی پستی را در وبلاگ آنها مرور می کنید، بنری به شکل دکمه فراخوان برای اشتراک در لوگوی آنها به صورت کشویی ظاهر می شود. بهترین بخشش کجاست؟ کپی در منوی کشویی به من گفت که نکات بیشتری در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک مدیر بهتر دریافت می کنم و اولین پستی که منتشر شد درباره نحوه تبدیل شدن به یک مدیر بهتر بود. به عبارت دیگر، پیشنهاد چیزی بود که واقعاً برایم جالب بود.
به علاوه، من عاشق سادگی CTAهای کشویی هستم، برخلاف چیزی که دوست دانشگاهی من راشل اسپرونگ می‌گوید "همه چیز را رها کنید و روی این پنجره فراخوانی برای اقدام کلیک کنید." فکر می‌کنم این فراخوان‌ها برای اقدام، تجربه‌ای عالی را ایجاد می‌کنند، زیرا هم اطلاعات بیشتری را ارائه می‌دهند و هم به من اجازه می‌دهند به خواندن پست وبلاگ ادامه دهم.
4. نتفلیکس
دکمه CTA: یک ماه عضویت رایگان
بزرگترین ترس رایج کاربران قبل از ورود به سیستم چیست؟ اگر آنها چیزی را دوست نداشته باشند، لغو عضویت آنها دشوار است. نتفلیکس بر این ترس غلبه کرد و با دکمه "هر زمان که خواستید اشتراک خود را لغو کنید" در بالای CTA به نام "اشتراک رایگان یک ماهه" کار را ساده کرد. فکر می کنم این نوع اطمینان باعث افزایش تعداد ثبت نام ها شده است. همچنین در اینجا متوجه خواهید شد که رنگ دکمه های CTA اولیه و ثانویه با رنگ لوگوی نتفلیکس مطابقت دارد.
5. مربع
دکمه CTA: شروع کنید
برای به دست آوردن یک طراحی موثر CTA، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دکمه نگاه کنید. در نظر گرفتن عناصری مانند رنگ پس زمینه، تصاویر و متن نیز مهم است.
به این دلایل طراحی اضافه شده، افراد حاضر در Square از یک تصویر برای نشان دادن سادگی محصول خود استفاده کردند که وقتی روی CTA «شروع به کار» نگه دارید، منتظر کلیک شما خواهد بود. اگر دقت کنید، رنگ کارت اعتباری شما در تصویر با رنگ دکمه CTA مطابقت دارد و به بازدیدکننده کمک می‌کند بداند هنگام کلیک کردن چه چیزی باید انتظارش را داشته باشد.
6. پرزی
دکمه CTA: Prezi را امتحان کنید
مردم پرز عاشق طراحی مینیمال در وب سایت خود هستند. به غیر از دایناسور سبز و کافه سیاه، تنها رنگی که بر طراحی سفید و مشکی غالب است، رنگ آبی قرمز، آبی به عنوان لوگوی اصلی است. Teal به صورت استراتژیک در صفحه اصلی قرار می گیرد، اولین دکمه Try Prezi، و CTA دوم "شروع به کار" هر دو کاربران را به صفحه قیمت گذاری هدایت می کنند.
7. مجموعه کامل
Full Bundle شرکت دیگری است که از فضای منفی برای ایجاد CTA افتتاحیه استفاده می کند. دکمه تماس سفید "کار ما" با پس زمینه خاکستری تیره در تضاد است. انتخاب CTA نیز استراتژیک است. علاوه بر این، آنها می خواستند حضور آنلاین مشتری خود را افزایش دهند، بنابراین برای آنها مهم بود که کار خود را به نمایش بگذارند زیرا اکثر مردم به وب سایت آنها مراجعه می کنند.
8. میمون
دکمه CTA: ثبت نام
مردم Panthera به دنبال کاربرانی هستند که واقعاً به گربه‌های وحشی جهان علاقه دارند و می‌خواهند به افراد همفکر بپیوندند. برای جذب این افراد، ما روشی را که آنها برای صحبت با دوستداران گربه انتخاب کردند، دوست داریم: "امروز به ما بپیوندید." صفحه نیز بسیار ساده است. یک فرم یک صفحه ای با دو فیلد ساده و یک دکمه که دوباره می پرسد: Join .
CTA با عبارات فراخوان خلاقانه
9. شوخ طبعی
عبارت CTA: اقدام کنید (کلیک نکنید)
اگر به وب‌سایتی بروید و دکمه CTA را ببینید که «کلیک نکنید» را ببینید، چه می‌کنید؟ راستش را بخواهید، شما واقعاً از روی کنجکاوی روی آن دکمه کلیک کردید. استفاده از "روانشناسی معکوس بدون باخت" فقط یک بازی است و باعث محبوبیت برند Huemor می شود.
10. آکواپرسو
CTA: "اکنون یک انحصاری برای من بفرست!"
کل هدف این فراخوان برای اقدام این است که بازدیدکنندگان را به بهترین شیوه ها هدایت کند و CTA ها این کار را به گونه ای انجام می دهند که به بازدیدکنندگان آنها کمک کند. افراد در شرکت قهوه Aquaspresso صفحه اصلی وبلاگ خود و CTA پاپ آپ را متعادل می کنند.
در اینجا رویدادی برای خوانندگان وبلاگ وجود دارد تا ببینند (و بخرند) چه چیزی می فروشند. راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله ارسال یک CTA که افراد را تشویق می‌کند «پادکست‌های محبوب را بررسی کنند» یا چیزی که مستقیماً این کار را انجام می‌دهد. اما ما از نحوه انجام آن‌ها خوشمان می‌آید: CTA آن‌ها به خوانندگان وبلاگ‌شان چیز مفیدتری برای خواندن ارائه می‌دهد، پیشنهادی برای نشان دادن «برترین‌های امروز» به جای درخواست آدرس ایمیل آنها.
اغراق در ویژه های امروزی تنها یک نمونه عالی از یک ترفند روانشناختی به نام کمبود است که باعث می شود برای چیزهایی که فکر می کنیم کمبود داریم ارزش قائل شویم. از ترس اینکه ویژه امروز بهتر از ویژه فردا باشد، فرم را پر می کنند و کمک هزینه خود را مطالبه می کنند.
(تماس برای اقدام بالا با استفاده از ابزار تبدیل رایگان HubSpot به نام Leadin ایجاد شد. برای ایجاد یک CTA مشابه با استفاده از Leadin کلیک کنید)
11. جوانه زنی سریع
عبارت CTA: "آیا شما یک اشتباه در سئو انجام دادید؟" آدرس خود را وارد کنید تا متوجه شوید"
من نمی خواهم اشتباه کنم. به همین دلیل است که دکمه کشویی شبیه به CTA Quick Sprout در وبلاگش قابل کلیک بود. این درخواست از خواننده می پرسد: "آیا هنگام انجام سئو اشتباه کرده اید؟" آیا من اشتباه می کنم، فقط باید آدرس اینترنتی خود را وارد کنم تا بفهمم، به نظر ساده می رسد. زبان این کفتار بازدیدکنندگان را ترغیب به کلیک می کند.
همچنین، داشتن یک CTA که بین پست‌های وبلاگ ظاهر می‌شود یک تاکتیک عالی برای جلب توجه خواننده قبل از ترک صفحه است. اکثر وبلاگ ها در آخرین پست وبلاگ دارای CTA هستند، اما تحقیقات نشان داده است که خوانندگان تنها 60٪ از یک مقاله را می خوانند (برای اطلاعات بیشتر در مورد قرار دادن CTA در پست های وبلاگ خود کلیک کنید).
12. OKCupid
CTA OKCupid در نگاه اول چشمگیر است، اما در جزئیات نیز عالی است. دکمه اعلان سبز روشن روی پس‌زمینه آبی تیره است که می‌گوید «ادامه». سادگی این جمله این امید را می دهد که مراحل ثبت نام کوتاه است. برای من، این CTA به من این احساس را می دهد که دارم یک بازی جالب تر از پر کردن یک فرم خسته کننده یا تعهد به چیزی که ممکن است من را عصبی کند انجام می دهم. و همه اینها به خاطر فیلمنامه ای است که او انتخاب کرده است.
جمع بندی
اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از وب سایت شما که بازدیدکننده ای از آن بازدید می کند، دکمه یا عبارت فراخوانی در جای مناسب قرار داده شده باشد. این به مخاطبان شما فرصتی می دهد تا در هر صفحه اقدام کنند. به طور کلی، شما با ایجاد CTA مناسب در هر صفحه، مخاطبان خود را افزایش می دهید. این یک فرصت عالی است، آن را از دست ندهید.

  • ۰۱/۰۷/۱۰
  • site design price

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی