طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مشهد قیمت دکمه Call To Action یا CTA یک دکمه فراخوان برای اقدام در اشکال مختلف است که کاربر را وادار به کلیک کردن می کند. این دکمه به طور گسترده در کمپین های بازاریابی دیجیتال با نام های مختلف مانند ثبت نام، ارسال، خرید نهایی و غیره استفاده می شود زیرا کاربر را به سادگی به مقصد مورد نظر هدایت می کند. در این مقاله 12 نوع فراخوان متقاعد کننده را به شما معرفی می کنم.
فراخوان برای اقدام (CTA) چیست؟
فراخوانی به عمل دعوتی از کاربر برای انجام یک عمل دلخواه است. شما اغلب نمونه هایی از فراخوان برای اقدام را در نوشته های تبلیغاتی خواهید دید. هنگامی که یک نام تجاری کار خود را در یک پست وبلاگ یا ویدیو انجام می دهد، در پایان پست یا ویدیو یک فراخوان برای اقدام وجود دارد.
یک گروه اقدام سیاسی می تواند در مورد اهمیت رای دادن در انتخابات آینده صحبت کند. سخنان آنها در نهایت می تواند خوانندگان را تشویق کند تا به فرم ثبت نام رای دهندگان پیوند دهند.
همچنین یک دکمه تماس برای اقدام را در صفحه اصلی در سمت راست یا بالای نوار پیمایش خواهید دید.
توصیه های کد وب: بهینه سازی تبلیغات در گوگل ادوردز با 11 راه حل موثر
یک فراخوان ساده و قانع کننده برای اقدام برای کاربر
1. Evernote
دکمه CTA: ثبت نام
"همه چیز را بخاطر داشته باش." بازدیدکنندگان به محض ورود به صفحه می توانند این پیام را درک کنند. طراحی وب سایت Ornot بسیار ساده است تا کاربران به راحتی مزایای استفاده از برنامه را درک کنند و بدانند چگونه برای استفاده از آن ثبت نام کنند. علاوه بر این، دکمه‌های CTA اولیه و ثانویه سبز هستند، همانطور که عنوان و لوگوی Evernote سبز هستند که همگی در صفحه برجسته شده‌اند.
2. دراپ باکس
دکمه Call to Action: ثبت نام رایگان
دراپ باکس همیشه طراحی ساده و فضای منفی داشته است. حتی گرافیک صفحه اصلی آنها هوشمند و ساده است.
به لطف طراحی ساده و فضای نگاتیو، دکمه آبی دعوت به اقدام با عنوان ثبت نام رایگان در صفحه می درخشد. از آنجایی که لوگوی Dropbox و دکمه CTA یک رنگ هستند، بازدیدکنندگان به راحتی می توانند CTA را چیزی شبیه به ثبت نام در Dropbox ببینند. این یک فراخوان موثر برای اقدام است.
3. همسر دفتر
دکمه CTA: اشتراک
در اینجا یک فراخوان برای اقدام کشویی وجود دارد که توجه من را در OfficeVibe جلب کرد. وقتی پستی را در وبلاگ آنها مرور می کنید، بنری به شکل دکمه فراخوان برای اشتراک در لوگوی آنها به صورت کشویی ظاهر می شود. بهترین بخشش کجاست؟ کپی در منوی کشویی به من گفت که نکات بیشتری در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک مدیر بهتر دریافت می کنم و اولین پستی که منتشر شد درباره نحوه تبدیل شدن به یک مدیر بهتر بود. به عبارت دیگر، پیشنهاد چیزی بود که واقعاً برایم جالب بود.
به علاوه، من عاشق سادگی CTAهای کشویی هستم، برخلاف چیزی که دوست دانشگاهی من راشل اسپرونگ می‌گوید "همه چیز را رها کنید و روی این پنجره فراخوانی برای اقدام کلیک کنید." فکر می‌کنم این فراخوان‌ها برای اقدام، تجربه‌ای عالی را ایجاد می‌کنند، زیرا هم اطلاعات بیشتری را ارائه می‌دهند و هم به من اجازه می‌دهند به خواندن پست وبلاگ ادامه دهم.
4. نتفلیکس
دکمه CTA: یک ماه عضویت رایگان
بزرگترین ترس رایج کاربران قبل از ورود به سیستم چیست؟ اگر آنها چیزی را دوست نداشته باشند، لغو عضویت آنها دشوار است. نتفلیکس بر این ترس غلبه کرد و با دکمه "هر زمان که خواستید اشتراک خود را لغو کنید" در بالای CTA به نام "اشتراک رایگان یک ماهه" کار را ساده کرد. فکر می کنم این نوع اطمینان باعث افزایش تعداد ثبت نام ها شده است. همچنین در اینجا متوجه خواهید شد که رنگ دکمه های CTA اولیه و ثانویه با رنگ لوگوی نتفلیکس مطابقت دارد.
5. مربع
دکمه CTA: شروع کنید
برای به دست آوردن یک طراحی موثر CTA، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دکمه نگاه کنید. در نظر گرفتن عناصری مانند رنگ پس زمینه، تصاویر و متن نیز مهم است.
به این دلایل طراحی اضافه شده، افراد حاضر در Square از یک تصویر برای نشان دادن سادگی محصول خود استفاده کردند که وقتی روی CTA «شروع به کار» نگه دارید، منتظر کلیک شما خواهد بود. اگر دقت کنید، رنگ کارت اعتباری شما در تصویر با رنگ دکمه CTA مطابقت دارد و به بازدیدکننده کمک می‌کند بداند هنگام کلیک کردن چه چیزی باید انتظارش را داشته باشد.
6. پرزی
دکمه CTA: Prezi را امتحان کنید
مردم پرز عاشق طراحی مینیمال در وب سایت خود هستند. به غیر از دایناسور سبز و کافه سیاه، تنها رنگی که بر طراحی سفید و مشکی غالب است، رنگ آبی قرمز، آبی به عنوان لوگوی اصلی است. Teal به صورت استراتژیک در صفحه اصلی قرار می گیرد، اولین دکمه Try Prezi، و CTA دوم "شروع به کار" هر دو کاربران را به صفحه قیمت گذاری هدایت می کنند.
7. مجموعه کامل
Full Bundle شرکت دیگری است که از فضای منفی برای ایجاد CTA افتتاحیه استفاده می کند. دکمه تماس سفید "کار ما" با پس زمینه خاکستری تیره در تضاد است. انتخاب CTA نیز استراتژیک است. علاوه بر این، آنها می خواستند حضور آنلاین مشتری خود را افزایش دهند، بنابراین برای آنها مهم بود که کار خود را به نمایش بگذارند زیرا اکثر مردم به وب سایت آنها مراجعه می کنند.
8. میمون
دکمه CTA: ثبت نام
مردم Panthera به دنبال کاربرانی هستند که واقعاً به گربه‌های وحشی جهان علاقه دارند و می‌خواهند به افراد همفکر بپیوندند. برای جذب این افراد، ما روشی را که آنها برای صحبت با دوستداران گربه انتخاب کردند، دوست داریم: "امروز به ما بپیوندید." صفحه نیز بسیار ساده است. یک فرم یک صفحه ای با دو فیلد ساده و یک دکمه که دوباره می پرسد: Join .
CTA با عبارات فراخوان خلاقانه
9. شوخ طبعی
عبارت CTA: اقدام کنید (کلیک نکنید)
اگر به وب‌سایتی بروید و دکمه CTA را ببینید که «کلیک نکنید» را ببینید، چه می‌کنید؟ راستش را بخواهید، شما واقعاً از روی کنجکاوی روی آن دکمه کلیک کردید. استفاده از "روانشناسی معکوس بدون باخت" فقط یک بازی است و باعث محبوبیت برند Huemor می شود.
10. آکواپرسو
CTA: "اکنون یک انحصاری برای من بفرست!"
کل هدف این فراخوان برای اقدام این است که بازدیدکنندگان را به بهترین شیوه ها هدایت کند و CTA ها این کار را به گونه ای انجام می دهند که به بازدیدکنندگان آنها کمک کند. افراد در شرکت قهوه Aquaspresso صفحه اصلی وبلاگ خود و CTA پاپ آپ را متعادل می کنند.
در اینجا رویدادی برای خوانندگان وبلاگ وجود دارد تا ببینند (و بخرند) چه چیزی می فروشند. راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله ارسال یک CTA که افراد را تشویق می‌کند «پادکست‌های محبوب را بررسی کنند» یا چیزی که مستقیماً این کار را انجام می‌دهد. اما ما از نحوه انجام آن‌ها خوشمان می‌آید: CTA آن‌ها به خوانندگان وبلاگ‌شان چیز مفیدتری برای خواندن ارائه می‌دهد، پیشنهادی برای نشان دادن «برترین‌های امروز» به جای درخواست آدرس ایمیل آنها.
اغراق در ویژه های امروزی تنها یک نمونه عالی از یک ترفند روانشناختی به نام کمبود است که باعث می شود برای چیزهایی که فکر می کنیم کمبود داریم ارزش قائل شویم. از ترس اینکه ویژه امروز بهتر از ویژه فردا باشد، فرم را پر می کنند و کمک هزینه خود را مطالبه می کنند.
(تماس برای اقدام بالا با استفاده از ابزار تبدیل رایگان HubSpot به نام Leadin ایجاد شد. برای ایجاد یک CTA مشابه با استفاده از Leadin کلیک کنید)
11. جوانه زنی سریع
عبارت CTA: "آیا شما یک اشتباه در سئو انجام دادید؟" آدرس خود را وارد کنید تا متوجه شوید"
من نمی خواهم اشتباه کنم. به همین دلیل است که دکمه کشویی شبیه به CTA Quick Sprout در وبلاگش قابل کلیک بود. این درخواست از خواننده می پرسد: "آیا هنگام انجام سئو اشتباه کرده اید؟" آیا من اشتباه می کنم، فقط باید آدرس اینترنتی خود را وارد کنم تا بفهمم، به نظر ساده می رسد. زبان این کفتار بازدیدکنندگان را ترغیب به کلیک می کند.
همچنین، داشتن یک CTA که بین پست‌های وبلاگ ظاهر می‌شود یک تاکتیک عالی برای جلب توجه خواننده قبل از ترک صفحه است. اکثر وبلاگ ها در آخرین پست وبلاگ دارای CTA هستند، اما تحقیقات نشان داده است که خوانندگان تنها 60٪ از یک مقاله را می خوانند (برای اطلاعات بیشتر در مورد قرار دادن CTA در پست های وبلاگ خود کلیک کنید).
12. OKCupid
CTA OKCupid در نگاه اول چشمگیر است، اما در جزئیات نیز عالی است. دکمه اعلان سبز روشن روی پس‌زمینه آبی تیره است که می‌گوید «ادامه». سادگی این جمله این امید را می دهد که مراحل ثبت نام کوتاه است. برای من، این CTA به من این احساس را می دهد که دارم یک بازی جالب تر از پر کردن یک فرم خسته کننده یا تعهد به چیزی که ممکن است من را عصبی کند انجام می دهم. و همه اینها به خاطر فیلمنامه ای است که او انتخاب کرده است.
جمع بندی
اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از وب سایت شما که بازدیدکننده ای از آن بازدید می کند، دکمه یا عبارت فراخوانی در جای مناسب قرار داده شده باشد. این به مخاطبان شما فرصتی می دهد تا در هر صفحه اقدام کنند. به طور کلی، شما با ایجاد CTA مناسب در هر صفحه، مخاطبان خود را افزایش می دهید. این یک فرصت عالی است، آن را از دست ندهید.

  • site design price
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مشهد قیمت این روزها داشتن وب سایت و سئوی آن برای هر کسب و کاری ضروری است، در حالی که اکثر خریدهای مردم در فضای وب انجام می شود، نداشتن یک وب سایت کاربردی معنایی ندارد، بلکه به دلیل رقابت به تعویق افتاده است. اما این همه ماجرا نیست. اگر وب سایتی با طراحی زیبا و تجربه کاربری عالی دارید، اما کسی از آن اطلاعی ندارد، مثل این است که حتی یک وب سایت ندارید. اینجاست که فعالیت های بازاریابی دیجیتال و سئو وارد عمل می شوند.
سئو چیست؟
باید بگوییم که سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مجموعه ای از فعالیت هایی است که با هدف ارتقای جایگاه وب سایت شما در موتورهای جستجو و کسب رتبه های بالاتر در نتایج جستجو انجام می شود. این کار برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت انجام می شود. در واقع، انجام سئو برای یک وب سایت مانند خرید یک فروشگاه صرفه جویی در یک خیابان شلوغ شهری است.
سئو چیست؟ یک توقف برای کسب و کار آنلاین شما
هنگامی که کلمه ای را در نوار جستجوی گوگل وارد می کنید و دکمه جستجو را کلیک می کنید، با نتایج مواجه می شوید. معمولاً وب سایت هایی را می بینید که در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارند و می توانید روی چند سایت اول کلیک کنید. اما اغلب جذابیتی برای صفحات محله در گوگل وجود دارد. بنابراین رتبه سایت در نتایج جستجو موقعیت مهمی را برای سایت ایجاد می کند. اما چگونه این وب سایت ها به بالای جدول رسیدند و بقیه را شکست دادند؟ به طور خلاصه، این سایت ها برای موتورهای جستجو بهینه شده اند. به زبان ساده، این بدان معناست که آنها اقداماتی انجام داده و اصولی را رعایت کرده اند که باعث شده گوگل بیشتر به این سایت ها توجه کند. کاربران از این سایت ها بسیار راضی هستند. در واقع وب سایت های ذکر شده در گوگل رتبه بهتری نسبت به سایرین دارند.
سئو مجموعه ای از تکنیک هایی است که وب سایت ها باید انجام دهند تا برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل بهینه شوند. این بدان معنی است که محتوای آنها به راحتی قابل شناسایی و انطباق با جستجوهای کاربر است. پیروی از این روش ها همچنین به وب سایت مورد نظر اجازه می دهد تا تجربه بهتر و رضایت بخشی را برای کاربران ایجاد کند. این روش ها به طور مستقیم یا غیرمستقیم هر چیزی که به یک وب سایت مربوط می شود را شامل می شود. از انتخاب سرور مناسب برای افزایش سرعت سایت گرفته تا ایجاد محتوای جالب و منحصر به فرد برای سایت و همچنین تلاش برای دریافت لینک از سایت های دیگر. اگرچه برخی از این فرآیندها بر کل وب سایت تأثیر می گذارد و باعث بهبود رتبه تمام صفحات وب سایت در گوگل می شود، اما سئوی هر صفحه از وب سایت باید به طور جداگانه انجام شود و برای هر صفحه نتایج متفاوتی خواهد داشت. به عنوان مثال، وب سایت شما ممکن است در صفحه اول نتایج گوگل برای کلمات کلیدی خاص و در صفحات بعدی برای چهار اطلاعات دیگر ظاهر شود. اما برای درک بهتر معنای سئو بهتر است ببینید موتورهای جستجو به خصوص گوگل چگونه کار می کنند.
اکنون که می دانیم سئو چیست، اکنون می توانیم نگاهی به نحوه عملکرد فعالیت های سئو بیندازیم. به طور خلاصه، می توان گفت سئو به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای سایت شما به بهترین وجه برای یک موضوع خاص مناسب است. در نهایت، همه موتورهای جستجو یک هدف دارند: آنها می خواهند بهترین، مرتبط ترین و مفیدترین نتایج را به کاربران خود نشان دهند. کاری که باید انجام دهید تا موتور جستجو محتوای شما را به عنوان بهترین گزینه انتخاب کند و آن را به کاربران نشان دهد بستگی به الگوریتم موتور جستجوی مورد نظر دارد. در این مقاله بر روی الگوریتم گوگل تمرکز می کنیم.
گوگل چگونه وب سایت ها را رتبه بندی می کند؟
موتورهای جستجوی امروزی کتابخانه هایی هستند که صفحات وب را ذخیره می کنند، نه کتاب های چاپی. هنگامی که یک عبارت را در گوگل (یا هر موتور جستجوی دیگری) جستجو می کنید، گوگل پایگاه داده آن را جستجو می کند و سعی می کند مرتبط ترین نتایج را برای آن عبارت جستجو نشان دهد. برای این منظور گوگل از برنامه های کامپیوتری به نام الگوریتم استفاده می کند. در واقع، هیچ کس دقیقاً نمی داند این الگوریتم چگونه کار می کند، اما نکاتی در مورد نحوه عملکرد الگوریتم گوگل وجود دارد. به عنوان مثال، گوگل گزارش می دهد که برای ارائه بهترین اطلاعات ممکن به کاربران، الگوریتم جستجوی آنها عوامل مختلفی را بررسی می کند. این عوامل عبارتند از: عبارات جستجو، ارتباط محتوای صفحه با جستجوهای کاربر، کاربردی بودن محتوا، تخصص محتوا، منابع مورد استفاده برای تولید محتوا، مکان، واقعی بودن و غیره. البته وزنی که الگوریتم گوگل برای هر یک از این فاکتورها قائل است برای کلمات مختلف متفاوت است. به عنوان مثال در مورد عبارات خبری، جدید بودن و واقعی بودن محتوا تأثیر زیادی در رتبه صفحه مورد نظر دارد، اما در مورد محتوای علمی، تازگی تأثیر کمتری دارد، از طرف دیگر تخصص علمی و اعتبار مهمتر است برای گوگل مهم است.
گوگل از روبات‌های خودکار، که به عنوان خزنده‌های وب یا عنکبوت نیز شناخته می‌شوند، برای خزیدن و فهرست‌بندی صفحات وب، فایل‌های PDF، فایل‌های تصویری و غیره استفاده می‌کند. سپس بر اساس جست و جوی کاربر، صفحاتی که برای او مناسب است را انتخاب کرده و با رتبه بندی نمایش می دهد.
الگوریتم های مورد استفاده گوگل (و سایر موتورهای جستجو) بسیار پیچیده هستند. این الگوریتم ها حدود 3600 بار در سال به روز می شوند تا از دستکاری نتایج جلوگیری شود. در واقع، به طور متوسط، الگوریتم ها ده بار در روز تغییر می کنند.
فرصتی برای خزیدن در سایت
قبل از اینکه گوگل بخواهد محتوا را در سایت شما قرار دهد، باید از وجود شما مطلع شود. برای این کار گوگل از روش های مختلفی استفاده می کند اما روش اصلی خزیدن است. در خزیدن، گوگل لینک‌هایی را از مکان‌های مختلف دنبال می‌کند تا به صفحات وب مختلف برسد. تصور کنید که سایت جدید شما لینکی از سایت دیگری که قبلاً توسط گوگل ایندکس شده است دریافت کرده است. در این صورت وقتی جستجوگران گوگل به سایت مورد نظر خود مراجعه می کنند، سایت شما را از طریق این لینک پیدا کرده و نشان می دهند. همچنین با ایندکس کردن صفحه اصلی سایت شما، خزنده های گوگل صفحات دیگر سایت شما را از طریق لینک های داخلی پیدا کرده و نمایش می دهند. موارد زیر برای خزیدن سایت شما گفته می شود.
لینک های داخلی ضعیف: گوگل برای شناسایی صفحات مختلف سایت شما به لینک های داخلی متکی است. اگر برخی از صفحات پیوندهای داخلی از سایر صفحات سایت نداشته باشند، گوگل نمی تواند آنها را پیدا و فهرست بندی کند.
لینک های داخلی بدون فالو: لینک های ایجاد شده در وب سایت شامل دو نوع بدون فالو و بدون فالو هستند. مسیرهای پیوند به خزنده‌های گوگل می‌گویند که پیوند مورد نظر را بخزند، اما لینک‌های بدون دنبال کردن به خزنده‌ها می‌گویند که لینک را نخزند و در صفحه بمانند. در واقع اگر از تگ nofollow در لینک های داخلی سایت خود استفاده کنید، خزنده های گوگل قادر به یافتن صفحات جدید نخواهند بود.
صفحات غیر ایندکس شده: می توانید با قرار دادن برچسبی به نام noindex در هدر یا متا تگ صفحه از ایندکس شدن توسط گوگل جلوگیری کنید. این معمولاً برای صفحات خاصی انجام می شود که نمی خواهید در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند. اگر از چنین صفحاتی به صفحات دیگر سایت لینک داده باشید، خزنده های گوگل نمی توانند این صفحات را پیدا کنند.
صفحات مسدود شده در فایل txt: robot.txt یک فایل متنی است که به گوگل می گوید کدام صفحات را بخزد و کدام صفحات را خزیده نکند. واضح است که گوگل نمی تواند صفحات مسدود شده در این فایل را فهرست کند.
سایت موبایل فرندلی است
بیش از 60 درصد از تمام جستجوها در گوگل با استفاده از دستگاه تلفن همراه انجام می شود. گوگل همیشه سعی می کند بهترین جستجو را برای کاربران ایجاد کند. بنابراین، او وب سایت هایی را ترجیح می دهد که واکنش گرا و سازگار با موبایل باشند. در واقع، وب‌سایت‌هایی که پاسخگو نیستند در جستجوهای موبایلی کاملاً نادیده گرفته می‌شوند.
جمع بندی
در این پست سعی کردیم نگاهی کامل به سئو سایت و رتبه سایت در گوگل داشته باشیم و تقریبا تمام مسائل را به شما بگوییم. در مرحله بعد، اگر مشکلی دارید، آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

  • site design price
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مشهد قیمت ما می خواهیم به سرعت به اصل ماجرا برسیم و این تهدید را شناسایی کنیم و ببینیم آدمخواری چیست و ماهیت آن چیست. آدم خواری که شبیه آدم خواری است، اما کلمه کلیدی آدمخواری در واقع به این مفهوم در سئوی سایت اشاره دارد که شما پست های وبلاگ و مقالات مختلفی در سایت خود دارید، همه در یک جستجوی جستجو (کلمات کلیدی جستجو شده در موتورهای جستجو) با آن. یک رتبه وجود دارد یعنی یا موضوعاتی که در مورد آنها نوشته اید بسیار شبیه به یکدیگر هستند یا کلمه کلیدی انتخاب شده (عبارات کلیدی) برای همه آنها یکسان است. به نظر ما این به هیچ وجه قابل قبول نیست و هر صفحه از سایت شما باید کلمه کلیدی خاص خود را داشته باشد تا در بحث سئو به چنین موضوعی تن نزنید. اما چرا دقیقاً این اتفاق می افتد؟ دلیل ش چیه؟
وقتی محتوای یکسانی دارید یا از یک کلمه کلیدی برای چندین مقاله خود استفاده کرده اید، هر یک از این صفحات بخشی از رتبه بندی مقالات دیگر را به خود اختصاص می دهد و در واقع به اصطلاح می خورید. اینجاست که گوگل در نهایت 1 یا 2 مورد از این نتایج را از دامنه وب سایت شما برای یک کلمه نشان می دهد و اگر اعتبار دامنه شما بالا باشد ممکن است 3 نتیجه ظاهر شود. اما واقعا کدام صفحه را هدف قرار می دهد؟ آیا این بدان معناست که دو بند دیگر باید مهمتر از بقیه باشند؟ البته نباید همچین کاری کرد. (اگر هر 3 نتیجه در رتبه اول، دوم و سوم گوگل قرار نگیرند، هر 10 سال یکبار ممکن است اتفاق بیفتد!)
معایب آدم خواری سئو سایت چیست؟
فکر می کنید چقدر جالب می شود اگر بیش از یک نتیجه با یک عبارت جستجو در گوگل داشته باشیم؟ صبر کن! درباره اینکه آدم خواری چیست و چرا آدم خواری برای سئو مضر است، اینجا بیشتر بخوانید. اگر کلمات کلیدی خود را آدمخوار می کنید، در حال رقابت با گوگل هستید. در اینجا باید مقادیر سئو مانند بک لینک و CTR را بین دو نتیجه خود پخش کنید. در نتیجه، این جفت‌های نتیجه رتبه بسیار پایینی کسب می‌کنند و هیچ‌کس کسی را نمی‌بیند که بخواهد در یکی از آنها شرکت کند. به همین دلیل است که ابزارهای سئو به شما هشدار می دهند که کلمه کلیدی انتخاب شده برای یک صفحه نباید با صفحه دیگر یکی باشد.
البته آدم خواری فقط برای محتوایی اتفاق نمی افتد که کلیدواژه یکسانی داشته باشد، گاهی اوقات یک سری محتوا دارای کلمات کلیدی مشابه و مشابه (غیر مشابه) هستند. همچنین ممکن است شلوغی وجود داشته باشد، جایی که یک نتیجه کمتر مهم نسبت به دیگری رتبه بندی می شود و از رتبه بالاتر صفحه مهمتر جلوگیری می کند. به همین دلیل است که آدمخواری را همان طور که هست می بینیم و جنگی را علیه آن آغاز می کنیم. اولین قدم برای تعیین این موضوع این است که با ما باشید و آن را برای شما توضیح دهیم.
چگونه آدمخوارها را شناسایی کنیم؟
اکنون که می دانید حشیش چیست، ممکن است بخواهید از شر آن خلاص شوید. برای خلاص شدن از شر این مشکل، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا سایت شما آسیب دیده است یا خیر. برای این کار کافی است یک جستجوی ساده انجام دهید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید و ببینید چه نتایجی نمایش داده می شود. در حال حاضر، یافتن بیش از یک نتیجه برای سایت خود با جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر در بسیاری از سایت ها می تواند دشوار باشد. بنابراین، آنچه به شما می گوییم بهتر است. بنابراین، اگر عبارت "Site:domain.com "کلمه کلیدی" را تایپ کنید که دامنه دامنه سایت شما و کلمه کلیدی کلمه کلیدی است که می خواهید جستجو کنید، نتایجی را نشان می دهد.
وقتی این عبارت را جستجو می کنید، گوگل تمام صفحاتی که با آن کلمه کلیدی فهرست شده اند را به شما نشان می دهد و اکنون می توانید نتایجی را که کلمه کلیدی سایت شما نشان می دهد از وب سایت خود مشاهده کنید. توصیه می کنیم از یک مرورگر ناشناس استفاده کنید (به عنوان مثال، ناشناس در کروم یا پنجره ناشناس در موزیلا). به عنوان مثال، اگر تنها دو صفحه از صفحات شما با یک کلمه کلیدی ایندکس شوند، این چیز بدی نیست. اما اگر تا پایان نتایج هفتم و هشتم همچنان نتایج را در سایت خود مشاهده می کنید، وقت آن است که در مورد آن فکر کنید و ما راه حل را در زیر به شما اعلام می کنیم.
چند راه برای جلوگیری از آدمخواری چیست؟
اگر می خواهید راه های خلاص شدن از شر "آدم خوار" را بدانید، قبل از هر چیز باید یک سری معاینات لازم را انجام دهید. در واقع ابتدا باید چهار مرحله را طی کنید و سپس سعی کنید مشکل را حل کنید. این مراحل به شرح زیر است:
1. آمار محتوای خود را مشاهده کنید.
2- عملکرد محتوا را بررسی کنید.
3- صفحاتی را که می خواهید ذخیره کنید انتخاب کنید.
4- اقدام کنید: ادغام، حذف یا ویرایش مجدد.
دو مرحله اول به شما کمک می کند تصمیم بگیرید چه محتوایی را نگه دارید و مرحله آخر فکر کردن به محتوا است. به طور کلی بهتر است حذف نشود و ادغام بهترین گزینه است. با این حال دو روش بهتر را در این موارد توضیح خواهیم داد.
ادغام یا تغییر مسیر محتوا
اگر هر دو مقاله در مورد یک موضوع هستند و داستان یکسانی را بیان می کنند، باید محتوای دو مقاله با هم ترکیب شود و مقاله باید بهترین باقی بماند و مقاله ای که از محبوبیت کمتری برخوردار است به مقاله اصلی منتقل شود. همین مشکل می تواند مشکل آدم خواری را برای شما حل کند. البته به یاد داشته باشید که هنگام ترکیب این دو مقاله، نباید محتوای یکی را کپی کنید و در دیگری پیست کنید. در عوض متن های خوب هر یک از این مطالب را جدا کرده و کنار هم قرار دهید. برای اینکه هر دو معنا داشته باشند و به طور منظم در کنار یکدیگر باشند. سپس می توانید یکی از مطالب را حذف کنید یا به محتوای اصلی هدایت کنید.
آنها معمولا پست را حذف نمی کنند و این حذف فقط برای حذف پست از صفحه نیست، بلکه باید از طریق سرچ کنسول به گوگل اطلاع دهید که می خواهید محتوا حذف شود تا به سئوی سایت شما آسیبی نرسد. چون همانطور که می دانید هیچ URL به طور کامل حذف نمی شود بلکه به صفحه 404 تبدیل می شود و در صورت وجود لینک به آن تبدیل به لینک خراب می شود که برای اعتبار سایت ما خطرناک است. پیشنهاد ما این است که آنچه را که می توانید با افزونه های مختلف وردپرس انجام دهید، تغییر مسیر دهید.
لینک داخلی مقاله اصلی و بهتر
اکنون که می دانید آدم خواری به چه معناست، می دانید که گوگل به هر صفحه از وب سایت شما برای یک کلمه کلیدی ارزش یکسانی می دهد و این مقدار را بین آنها توزیع می کند. بنابراین باید به گوگل بگویید که کدام یک از مقالات شما مهمتر از بقیه هستند. برای این منظور باید لینک های داخلی مقاله را ارائه دهید که برای مقاله مهمتر اهمیت زیادی ندارد تا گوگل آن لینک ها را دنبال کند و بفهمد موضوع اصلی چیست. در واقع مراقب باشید به چیزی که برای مقاله اصلی اهمیت زیادی ندارد لینک ندهید، در این صورت گوگل متوجه می شود که مقاله باید به طور کلی رها شود.
جمع بندی
اکنون می دانید آدمخواری چیست و چگونه با آن مقابله کنید. مقاله ای که احتمالا برای اولین بار در زمینه بسیار دشوار دیگری شنیده اید. ما متوجه شدیم که آنقدرها هم خشن نیست و می توان به راحتی با آن برخورد کرد. امیدواریم این اتفاق هرگز برای شما رخ ندهد، و اگر این اتفاق افتاد، نگران نباشید! همان چیزهایی که به شما گفتیم به شما کمک می کند تا این آدمخواری را بشناسید و با آن مقابله کنید. از اینکه در این مقاله با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

  • site design price
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مشهد قیمت اولین قدم برای ایجاد یک وب سایت، انتخاب متخصص مناسب است. متخصصان طراحی وب در داخل یا به عنوان فریلنسر کار می کنند. انتخاب مناسب ترین گزینه برای شروع ساخت وب سایت بسیار مهم است و نیاز به زمان و توجه کافی دارد. متأسفانه تعداد قابل توجهی از طراحان وب که خدمات ارائه می دهند به صورت غیرحرفه ای و بی کیفیت ارائه می شوند. اما بهترین انتخاب برای طراحی سایت، شرکت طراحی سایت یا فریلنسر کدام است؟
با توجه به رقابت بسیار زیاد بین شرکت ها در بحث طراحی سایت، وجود کار و رقابت در فضای آنلاین بسیار مهم است، بنابراین مهم است که با کمک متخصصان این حوزه به خوبی کار کنید. . این حضور مستلزم صرف هزینه و زمان زیادی است و اگر درست انجام نشود همه این موارد از بین می رود و بی فایده می شود. با این حال، هنگام انتخاب دو گزینه اصلی دارید، یک شرکت توسعه وب یا طراحان آزاد.
بررسی اجمالی شرکت توسعه وب سایت
شرکت های زیادی در قالب طراحی و خدمات وب سایت در دسترس شما هستند. آنها تیمی از متخصصان را تشکیل می دهند که در زمینه های مختلف طراحی وب تجربه دارند و می توانند هماهنگ کار کنند. برای به دست آوردن نتایج خوب، باید روی ظاهر و عملکرد آن به درستی کار کنید.
مزایای
تضمین کیفیت
اگر با یک آژانس طراحی کار می کنید، شانس بیشتری برای دریافت یک پروژه با کیفیت بالا دارید. فریلنسرها می توانند امروز کار کنند و فردا کار را ترک کنند، به نوعی به شهرت خود اهمیتی نمی دهند. یافتن یک آژانس خوب آسان تر از یافتن یک فریلنسر مناسب است، زیرا آژانس های تاسیس شده گردش کار و سال ها تجربه در ارائه پروژه های مختلف را ثابت کرده اند، در حالی که توصیه به فریلنسرها دشوار است.
از طرف دیگر آژانس ها برای شهرت خود ارزش زیادی قائل هستند و سعی می کنند با نام های خوب شناخته شوند آنها سخت کار می کنند تا کار خود را انجام دهند و نظرات خوبی از مشتریان دریافت کنند همه این بررسی ها و توصیفات تضمین معقولی است که آنها کار خود را به درستی انجام می دهند
علاوه بر این، آژانس ها معمولا بهترین استعدادها و افراد حرفه ای را استخدام می کنند، بنابراین با همکاری با یک آژانس، می توانید تیمی از متخصصان را استخدام کنید.
زمان سریع
برخلاف فریلنسرها، آژانس‌های طراحی زمان‌های بازگشت سریع‌تری دارند و می‌توانند یک پروژه را در زمان بسیار کمتری نسبت به یک فریلنسر تکمیل کنند. معمولاً بیش از یک نفر روی پروژه شما کار می کنند، بنابراین کیفیت و سرعت بالایی دریافت می کنید. از آنجایی که آنها متخصصان متعددی دارند که روی پروژه های مختلف کار می کنند و افراد کار را هماهنگ می کنند، وظایف را به طور مؤثرتری بین تیم ها واگذار می کنند.
مدیریت بهتر
آژانس ها چندین پروژه و مشتری به طور همزمان دارند، بنابراین یک آژانس خوب باید سیستم مدیریت پروژه خوبی داشته باشد. آنها اساساً مدیران پروژه دارند که تمام پروژه های مشتری را مدیریت می کنند و مطمئن می شوند که همه پروژه ها به موقع تکمیل می شوند.
آنها درخواست شما را به عضو تیم مربوطه ارسال می کنند، بنابراین مشکل شما به سرعت حل خواهد شد علاوه بر این، اگر یکی از اعضا در دسترس نباشد، تأثیری بر پروژه شما نخواهد داشت، زیرا به راحتی می توان آن را به متخصصان دیگر داد.
پشتیبانی طولانی مدت
آژانس ها معمولا به دنبال شراکت های بلندمدت هستند، بنابراین به خاطر داشته باشید که شما برای مدت طولانی با شرکت انتخابی کار خواهید کرد. اینکه ارتباط و تعامل مناسبی دارید برای حمایت بسیار موثر است. زیرا وب سایت ها همیشه نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و باید به روز شوند.
خدمات بیشتر
آژانس های طراحی اغلب خدماتی را ارائه می دهند که فراتر از خدمات طراحی وب است. اگر می خواهید پروژه های مختلفی را ارائه دهید، این می تواند بسیار مفید باشد. شما برای پروژه های مختلف خود با یک نفر تماس می گیرید و اگر کاری به تاخیر افتاد، نگران نباشید زیرا آژانس به همه چیز رسیدگی می کند.
علاوه بر این، وقتی صحبت از طراحی و توسعه وب سایت می شود، سازندگان وب سایت های مختلفی وجود دارند که بسیاری از فریلنسرها فقط در یکی از آنها مهارت دارند. اما آژانس ها خدماتی را برای پلتفرم های مختلف ارائه می دهند و به شما توصیه می کنند که کدام یک برای وب سایت شما بهترین است.
منفی
هزینه های بیشتر
یکی از معایب اصلی ایجاد وب سایت توسط یک شرکت، هزینه بالای آن است. شما نسبت به فریلنسرها نرخ بیشتری پرداخت می کنید. ارزان برای برخی از شرکت ها آژانس دارای کارشناسان است. مدیر پروژه و سایر کارمندان Different A برای کار به یک دفتر نیاز دارد. بنابراین هزینه آنها بیشتر از فریلنسرها است.
بدون تماس مستقیم
وقتی با یک شرکت توسعه وب سایت کار می کنید، بیشتر با مدیران پروژه تعامل دارید تا طراحان وب سایت، بنابراین ارتباط مستقیمی با آنها ندارید. شما نمی توانید با همه مسئولان طراحی وب صحبت کنید، باید تمام نیازهای خود را به مدیر مربوطه مسئول پروژه خود در میان بگذارید.
جمع بندی
هنگام انتخاب، به یاد داشته باشید که بهترین شریکی که شما را در این مسیر همراهی می کند، شریکی است که نیازهای شما را برآورده کند. فرد باید مهارت های قوی در طراحی و توسعه وب داشته باشد. همچنین آگاهی از اطلاعات و تکنیک های فعلی طراحی وب یکی از مهم ترین جنبه هایی است که باید روی آن تمرکز کنید.
در طراحی سایت شما به اجزای مختلفی نیاز دارید تا به شکلی مناسب و حرفه ای پیش بروید. صرف نظر از اینکه کار شما به یک شرکت طراحی سایت برون سپاری شده است یا یک فریلنسر، هر کدام از آنها باید توانایی رعایت درست تمام اصول را داشته باشند. هر روشی مزایا و معایب خود را دارد و شما باید با توجه به اهداف و برنامه خود روش را انتخاب کنید.
وب سایت شما جایی است که شما و مشتریان بالقوه تان با هم ملاقات می کنید. تا جایی که می توانید با بخش بازاریابی دیجیتال خود انجام دهید. هوشمندانه ترین و مناسب ترین را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. اگر وب سایت دارید یا به دنبال طراحی وب حرفه ای تری هستید، به مجموعه ویرا مراجعه کنید. ما با توجه به نیاز شما بهترین گزینه ها را برای شما آماده می کنیم تا بتوانید در زمان کوتاه به بهترین نتیجه برسید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

  • site design price